Banerinės reklamos privalumai

Apie reklaminius banerius reiktų kalbėti ne tik kaip apie priemonę perkelti spaudos maketo vizualą į skaitmeninę aplinką, bet ir kaip apie marketingo įrankį, kuris visapusiškai augina prekės ženklo žinomumą internetinėje erdvėje. Tai, kad prekės ženklas tampa atpažįstamas ir dažniau linksniuojamas visuomenėje, prisideda prie jo reputacijos auginimo, kuri ypatingai svarbi socialinio statuso ištroškusiems rinkos dalyviams. Būti matomiems reiškia auginti pasitikėjimą jūsų prekės ženklu, nes kalbėdami apie savo įmonės pokyčius vartotojams primenate apie skaidrumą ir siekį išgirsti jų poreikius.

Šiame straipsnyje trumpai pateikiami pagrindiniai banerinės reklamos privalumai. Tai kartu ir atmintinė marketingo vadovams, kurie ateityje planuoja reklaminę kampaniją. Apgalvojus visus šiuos žingsnius galima pasiekti gerų kampanijos rezultatų.

 

Tikslinio turinio pasirinkimo galimybė

Vartotojų atsakas į reklaminius banerius priklauso ne tik nuo reklaminės žinutės juose, bet ir aplinkos, kuriuose baneriai pasirodo. Kuo artimesnis puslapio turinys, tuo aktualesnė tampa baneryje esanti žinutė. Rinkoje šis sprendimas vadinamas kontekstine reklama, kuomet konkreti, personalizuota ir laiku pateikta reklama transliuojama konkrečiuose straipsniuose ar forumuose. Toks sprendimas maksimaliai sumažina vartotojo kelią iki jūsų ir maksimaliai padidina pardavimo potencialą, o kartu užmezga dialogą su pačiu vartotoju.

Adnet media sprendimas: Reklamos planavimo galimybės / Content

 

Tikslinės auditorijos pasirinkimo galimybė

Reklamos internete privalumas tas, kad ji gali būti transliuojama tik jūsų tikslinei auditorijai. Pirmas žingsnis yra aiškiai įsivardinti, kas yra potencialus prekės ženklo pirkėjas. Žinant šią informaciją ir planuojant reklaminę kampaniją, suteikiama galimybė ,,pjaustyti’’ elektroninių puslapių auditorijas įvairiais pjūviais ir nukreipti savo reklamą tik reikiamai vartotojų grupei. Savo auditoriją galite segmentuoti pagal įvairius geografinius ir sociodemografinius kriterijus: amžių, lytį, šeimyninę padėtį, asmenines pajamas, gyvenamąją vietą ir pan.

Adnet media sprendimas: Reklamos kanalai

 

Tikslinės auditorijos interesų atpažinimo galimybė

Interneto vartotojai skaitmeninėje aplinkoje atpažįstami iš jiems priskirtų ,,sausainių’’ (angl. cookies), kurie saugo informaciją apie naršymo internete ypatumus. Šis principas leidžia sužinoti ką vartotojai skaito, kuo domisi ir kokie yra dabartiniai jų poreikiai. Būtent todėl reklama internete gali būti rodoma pagal konkretų interneto vartotojų interesą. Svarbiausia yra tai, kad reklaminė žinutė gali būti rodoma nebūtinai toje aplinkoje, kuri byloja apie esamą interesą, o tolimesniuose vartotojo žingsniuose.

Adnet media sprendimas: Reklamos planavimo galimybės / DMP

 

Auditorijos lojalumo auginimo galimybė

Internetinė reklama suteikia galimybę auginti savo auditorijos lojalumą ir sugrąžinti svetainės lankytojus atgal į puslapį. Toks sprendimas vadinamas retargeting arba kitaip remarketing. Veikimo principas gan paprastas: reklama yra rodoma įvairiose interneto svetainėse tik tiems, kas prieš tai lankėsi jūsų svetainėje. Šis sprendimas būtinas elektroninių parduotuvių savininkams, siekiant informuoti apie naujienas, o taip pat sugrąžinti potencialius klientus ir atlikti galutinį pirkimą.

Adnet media sprendimas: Reklamos planavimo galimybės / Retargeting

 

Svetainės organinio srauto auginimo galimybė

Reklaminiai baneriai yra puiki priemonė auginti jūsų svetainės organinį lankytojų srautą. Skaitmeninėje erdvėje paplitęs terminas – post view efektas, kuomet vartotojai nespaudę jūsų banerio ateina į jūsų prekės ženklo svetainę, suvesdami jos adresą į naršyklę. Tai reiškia, kad jiems užteko pamatyti reklaminę žinutę baneryje tam, kad vėliau užsuktų ir rastų papildomą informaciją jūsų svetainėje.

 

Operatyvios reakcijos galimybė

Internetinė reklama kitaip nei kiti reklamos kanalai leidžia operatyviai įsivertinti, ar dabartinė marketingo strategija teisinga, ar vartotojų reakcija į reklamą geresnė nei tikėtasi ir ar bus pasiekti prognozuojami kampanijos rezultatai. Internetinė reklama dėl mažesnių kaštų nei kiti reklamos kanalai tampa ne tokia skausminga priemone taisyti klaidas ir siekti veiksmingumo. Vos internetinei kampanijai prasidėjus galima greitai ir operatyviai reaguoti bei daryti pakeitimus, kurie vestų prie geresnių rezultatų.

 

Taigi internetinė reklama yra puiki marketingo strategijos sudedamoji dalis, nes padeda pasiekti prekės ženklo žinomumo. Tai reklamos kanalas, kuris suteikia visišką laisvę tikslingai valdyti savo reklaminius biudžetus, atsižvelgiant į tinkamą reklamos aplinką, tikslinę auditoriją ar jos interesą. Interneto reklama suteikia galimybę būti paveikiems, šiuolaikiškiems bei operatyviai reaguoti į esamą paklausą.