Kas yra patrauklus baneris?

Kaip patraukti vartotojo dėmesį, kai aplinkui margas, informacijos pilnas puslapio turinys? Reklamos kūrėjai ir dizaineriai dalijasi keletu įžvalgų, kurios galėtų būti naudingos jūsų kūrybiniam procesui:

1. Švarus ir paprastas. Nors iš pradžių tai gali skambėti labai paprastai, užduotis ne iš lengvųjų. Dažnai baneryje norima pateikti kuo daugiau informacijos, kelis pasiūlymus ar nuotraukas, tarsi tikintis, kad detalumas paliks vartotojui įspūdį. Kūrėjai pataria vaizdą kurti tokį, kad iškart būtų matoma pagrindinė žinutė, jos nepaslėptų kiti baneryje esantys elementai.

2. Skirtas tikslinei auditorijai. Patariama prieš leidžiant reklamą išsigryninti, kas yra jūsų vartotojas, kas traukia jo dėmesį, kas jam nauja. Ne veltui sakoma, jog kas tinka visiems – netinka niekam. Dėl to patartina dar kartą apsvarstyti bendrinius vaizdus, žinutes arba tai, kas patinka tik jums. Derėtų nepamiršti, kad banerio tikslas – ne tik patikti produkto savininkui, bet ir privilioti naujų vartotojų.

3. Tinkamoje pozicijoje. Svarbu apgalvoti, kurioje puslapio dalyje ir kaip baneris bus rodomas. Jeigu svarbūs visi puslapio lankytojai, galbūt tinkamiausia pozicija – baneris pačiame viršuje. Jeigu tikslingiau pasiekti dėmesingus puslapio lankytojus, kurie eina turiniu žemyn, galbūt jums patogesnė žemesnė šoninė pozicija. Jei reklamuojamas super pasiūlymas ar dovana – kodėl nepabandžius iššokančios reklamos, kuri labiausiai atkreipia vartotojo dėmesį?

Šie keli patarimai skirti dar kartą atsigręžti į sukurtą banerį ir pagalvoti, kokiam vartotojui jis skirtas ir kokią žinutę transliuos per pirmas kontakto sekundes.