Naršymas mobiliajame išaugo kelis kartus

Vystantis technologijoms, jos tampa vis labiau prieinamos vartotojams, tad vis daugiau turinio perkeliama į skaitmeninę erdvę. Naujienos, pramogos, parduotuvės, socialiniai ryšiai – visa tai reikšminga dalimi gyvuoja virtualiame pasaulyje. Nenuostabu, kad dėl to vartotojai kasmet skaitmenine medija naudojasi vis daugiau.

Neseniai pristatyta išsami skaitmeninės rinkodaros analizė (Mary Meeker, 2017) rodo, kad JAV tendencingai auga mobiliųjų telefonų naudojimas, t.y. kasmet vartotojai vis daugiau laiko praleidžia interneto erdvėje, prisijungę per mobilųjį telefoną.

Lyginant 2011 m. praleidžiamą laiką, kuris nesiekė nė 1 val., su 2016 m. duomenis, skirtumas akivaizdus – pernai vidutinis praleidžiamas laikas internete per dieną perkopė 3 val. Įdomu tai, kad naršymas mobiliajame (3,1 val. per dieną) sudarė didžiąją dalį internete leidžiamo laiko apskritai (5,6 val. per dieną).

Itin išaugusių mobiliųjų parodymų skaičių pastebime ir Lietuvoje: lyginant „Adnet media (LT)“ tinklo 2016 m. ir 2017 m. antro ketvirčio duomenis, parodymų skaičius mobilioje aplinkoje išaugo net penkis kartus. Tokios tendencijos turėtų keisti ir reklamos užsakovų įpročius – anksčiau vienareikšme lydere laikoma Desktop reklama vis didesnę dalį perleidžia mobiliajai aplinkai. Jau dažniau atsižvelgiama į išaugusį vartotojų pasiekiamumą per mobilųjį ir galimai ilgesnį kontakto su juo laiką.

Detalesnę informaciją galite rasti čia:
http://www.kpcb.com/internet-trends