Programmatic Analyst

Darbo pobūdis

  • Inventoriaus rezultatų stebėjimas įvairiose platformose ir pasiūlymų teikimas siekiant didinti pajamingumą
  • Darbas su skirtingomis DSP, DMP ir analitinėmis platformomis
  • Įvairių šaltinių duomenų valdymas ir analizavimas
  • KPI identifikavimas, nustatymas ir pastovus jų sekimas
  • Ataskaitomis ir analize pagrįstų įžvalgų ir strategijų teikimas
  • Bendradarbiavimas su Adops, Dev, SEO, Media ir pardavimų komandomis siekiant programmatic tikslų

Reikalavimai

  • 1+ metų patirtis duomenų analitikos ar Big data srityje
  • Puikus Excel išmanymas (Pivot tables, išplėstinės formulės, lookups)
  • Puikūs pristatymo ir vizualizacijos įgūdžiai (grafikai, diagramos, schemos, duomenų žemėlapiai)
  • Puikūs analitinio mąstymo ir matematiniai įgūdžiai
  • Geri verbaliniai ir rašytiniai komunikaciniai įgūdžiai lietuvių ir anglų kalbomis;
  • Savarankiškumas, orientacija į rezultatus ir sprendimų paiešką

Privalumai

  • Patirtis programmatic srityje
  • Patirtis su log-level duomenų analize programmatic srityje
  • BI ir užklausų kūrimo įrankių naudojimo patirtis (SQL, Tableau ir pan.)
  • Domėjimasis programmatic industrijos tendencijomis ir naujienomis

Mes Tau siūlome

  • 2500€ gross mėnesinį atlyginimą arba atitinkantį tavo kompetencijas ir lūkesčius
  • Prieigą prie milijardų vienetų interneto reklamos duomenų
  • Galimybę daryti įtaką Baltijos šalių interneto reklamos rinkai
  • Lanksčias darbo sąlygas ir visą reikiamą inventorių
  • Galimybę dirbti draugiškoje ir pažangioje reklamos profesionalų komandoje
  • Papildomą sveikatos draudimą, sporto klubo narystę
  • Profesinio tobulėjimo galimybes (mokymai, kursai, konferencijos Tavo nuožiūra)

Tavo CV lauksime adresu info@adnetmedia.lt