DMP

Reklamos transliavimas pagal vartotojo interesus

Daugiau

Content

Reklamos transliavimas pagal turinį

Daugiau

Galimybė transliuoti reklamą pagal svetainių turinį. Tai reiškia, kad reklama gali būti nukreipiama pagal URL adresą, pavyzdžiui, jei straipsnio ar forumo nuorodoje minimas žodis: kelionė, galima transliuoti reklamą būtent tokio straipsnio/forumo aplinkoje. Tokia transliavimo forma vadinama kontekstine reklama, kada pageidaujamame turinyje atsiduria jūsų paslaugos, ar produkto reklama.

Retargeting

Reklamos transliavimas pagal vartotojo veiksmus

Daugiau

Galimybė pasiekti interneto vartotojus, kurie jau buvo įsitraukę į Jūsų reklamą arba užsukę į jūsų internetinę svetainę. Tai būdas tęsti bendravimą su esamais ir potencialiais klientais. Pavyzdžiui, jei vartotojas reklaminį banerį matė, bet nespaudė, galima būtų reklaminį banerį rodyti pakartotinai. Jei reklamą matė ir paspaudė, tuomet komunikuoti galima kitokius reklaminių banerių vizualus. Turime galimybę surinkti vartotojų duomenis, kurie lankėsi Jūsų produkto ar paslaugos svetainėje, ir tik jiems rodyti reklamą visame Adnet media tinkle.

GEO targeting

Reklamos transliavimas pagal miestus

Daugiau

Galimybė reklamą rodyti tik konkrečiuose miestuose ir jų regionuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir t.t.

Tai aktualus sprendimas tiems, kas paslaugas siūlo konkrečioje vietovėje ir nori pasiekti tik aplinkinių regionų gyventojus.

Gender

Reklamos transliavimas pagal vartotojo lytį

Daugiau

Galimybė reklamą nukreipti pagal vartotojo lytį.

Tai suteikia laisvę pritaikyti skirtingus kūrybinius sprendimus ar pasiūlymus.

Age

Reklamos transliavimas pagal vartotojo amžių

Daugiau

Galimybė tikslinę auditoriją skirstyti pagal amžių.

Galima naudoti registruotų vartotojų duomenis, tad skirstymas itin tikslus. Arba pasitelkti „Gemius Audience“ tyrimo duomenis, išskiriant puslapius, kuriuose dažniausiai lankosi jūsų tikslinės auditorijos amžiaus grupė.

Timing

Reklamos transliavimas pagal laiką

Daugiau

Galimybė nustatyti reklamą rodyti tam tikrą valandą.

Tai padeda pritaikyti įvairius kūrybinius sprendimus, kuriuos vartotojas mato skirtingu dienos metu. Toks sprendimas įgalina per trumpa laiką pasiekti plačią auditoriją, kuomet jums reikalinga smūginė reklaminė kampanija.

Weather

Reklamos transliavimas pagal orus

Daugiau

Galimybė rodyti skirtingus reklamos vizualus pagal prognozuojamus orus.

Krituliai, debesuotumas, temperatūra – tai kriterijai, pagal kuriuos bus transliuojama reklama. Pavyzdžiui, galime nustatyti, kad ledų reklamą rodytų tik tada, kai prognozuojama daugiau nei 20 laipsnių šilumos be lietaus.

Operating System

Reklamos transliavimas pagal operacinę sistemą (OS)

Daugiau

Galimybė transliuoti reklamą pagal operacinę įrenginio sistemą. Tai gali būti naudojama tiek pasirenkant konkrečią kompiuterio operacinę sistemą (Windows, Mac OS), tiek mobiliojo įrenginio (Android, iOS, Windows Mobile ir t.t) sistemą.